۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پایگاه مقالات و اخبار دندانپزشکی

آخرین خبرها

شرکت کره ای در ایران ایمپلنت دندان پزشکی تولید می‌کند

یک شرکت کره ای سازنده ایمپلنت های دندان پزشکی اعلام کرد تصمیم گرفته ۵۱ درصد از سهام یک شرکت ایرانی را به مبلغ یک میلیارد وون خریداری نماید.

شرکت کره ای در ایران ایمپلنت دندان پزشکی تولید می‌کند

شرکت کره ای در ایران ایمپلنت دندان پزشکی تولید می‌کند

به نقل از پایگاه خبری بیزینس کره، شرکت آی اوی کره، سازنده ایمپلنت های دندان پزشکی، رسما اعلام کرد که تصمیم گرفته ۵۱ درصد از سهام (۲۵ هزار و ۳۰۰ سهم) شرکت دی آی او پارس که شرکت تابعه آی او در ایران است را به مبلغ یک میلیارد وون (۸۵۱ هزار و ۷۸۹ دلار) خریداری نماید.

شرکت دی آی اوکه کار خود را در ایران در سال ۲۰۰۷ آغاز کرد، پس از انعقاد قراردادی انحصاری عاملیت توزیع با شرکت افرند hطلس در سال ۲۰۰۸، به مدت ۸ سال به فروش ایمپلنت های دندان پزشکی پرداخت. با رشد سریع بازار ایمپلنت های دیجیتال، دو شرکت دی آی او و افرند اطلس اقدام به ایجاد یک شرکت مشترک در تهران به منظور عرضه داخلی ایمپلنت های دیجیتال کردند و برخی از محصولات ایمپلنتی را در داخل کشور تولید نمودند.

بر اساس این گزارش، شرکت دی آی او دومین شرکت کره ای است که در کنار شرکت کی تی اند جی در ایران شرکت تابعه دارد.

دی آی او به عنوان یک شرکت متوسط از نظر وسعت فعالیت، انتظار دارد با تبدیل استراتژی فروش های غیرمستقیم خود به تولید و فروش مستقیم از طریق شعبه اش در ایران، سهم خود از بازار این کشور را افزایش دهد.

این شرکت کره ای که صادر کننده ایمپلنت های دندان پزشکی دیجیتال به آمریکا، کانادا، مکزیک، چین، ژاپن و تایوان است قصد دارد تا پایان امسال یک قرارداد تامین ایمپلنت  در ۲ بازار بزرگ چین و آمریکا منعقد نماید. انتظار می رود دی آی او با این تلاش ها بتواند میزان فروش محصولات خود در خارج از کره را از ۲۹ میلیون وون (۲۴٫۷ میلیون دلار) سال گذشته به ۴۵ میلیون وون (۳۸٫۴۴ میلیون دلار) در سال جاری برساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

یک + 7 =