۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پایگاه مقالات و اخبار دندانپزشکی

آخرین خبرها

دومین سمپوزیوم علمی سلول‌های بنیادی دندانپزشکی در دانشگاه اردبیل

دومین سمپوزیوم علمی سلول‌های بنیادی دندانپزشکی در بیماری‌های دهان، فک و صورت با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی در اردبیل برگزار می‌شود.

دومین سمپوزیوم علمی سلول‌های بنیادی دندانپزشکی در دانشگاه اردبیل

دومین سمپوزیوم علمی سلول‌های بنیادی دندانپزشکی در دانشگاه اردبیل

با توجه به پیشرفت علم مهندسی بافت و درمان درحیطه‌های مختلف علوم پزشکی با سلول‌های بنیادی، دومین سمپوزیوم علمی سلول‌های بنیادی دندانپزشکی بازساختی در بیماری‌های دهان، فک و صورت در روزهای ۱۵ و ۱۴ مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این سمپوزیوم از سوی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و ستاد توسعه علوم و فناوری سلول‌های بنیادی معاونت علمی و با همکاری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل و مرکز جراحی‌های فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.

در این سمپوزیوم در خصوص موضوعاتی چون خصوصیات سلول‌های بنیادی و چگونگی کاربرد آنها، تبادل اطلاعات و گسترش تحقیقات در زمینه‌های مختلف بیولوژی سلول‌های بنیادی، مباحث پایه در سلول‌های بنیادی در دندانپزشکی و پزشکی بازساختی، درمان سلول‌های بنیادی در دندانپزشکی، مهندسی بافتی در دندانپزشکی بازساختی، مطالعات کارآزمایی بالینی در دندانپزشکی و پزشکی بازساختی، اخلاق و استانداردهای درمان با سلول‌های بنیادی، آینده سلول‌های بنیادی، افق‌های نوین در درمان‌های دندانپزشکی با استفاده از فناوری‌های نوین بحث و بررسی می‌شود.

این همایش با امتیاز بازآموزی و به همراه کارگاه آموزشی در دانشکده دندانپزشکی اردبیل برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

یازده + هشت =