۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پایگاه مقالات و اخبار دندانپزشکی

آخرین خبرها

گروه جهادی ۱۳۰ دانشجوی دندانپزشکی در روستاهای سربیشه

مسؤول بسیج سازندگی سربیشه گفت: یک گروه جهادی شامل دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه آزاد در ابتدای شهریور ماه به مدت یک هفته به این شهرستان سفر می‌کنند.

گروه جهادی 130 دانشجوی دندانپزشکی در روستاهای سربیشه

گروه جهادی ۱۳۰ دانشجوی دندانپزشکی در روستاهای سربیشه

محمدرضا نینوایی در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی شهرستان، هدف حرکت‌های جهادی را خودسازی و ایجاد فرهنگ کار و تلاش در جامعه بیان کرد.

وی اظهار داشت: یک گروه جهادی شامل دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه آزاد در ابتدای شهریور ماه به مدت یک هفته به شهرستان سفر می‌کنند.

مسؤول بسیج سازندگی سربیشه ادامه داد: عمده فعالیت این گروه جهادی ۱۳۰ نفره در بخش درح است.

سرپرست فرمانداری سربیشه نیز از روحیه جهادی بسیار بالای روسای ادارات و وفاق و همدلی که سبب رفع مشکلات موجود در شهرستان می‌شود، تقدیر کرد.

محمدجواد فلاحی ضمن تقدیر از زحمات بسیار ارزشمند گروهای جهادی در شهرستان، خواستار تغییر رویکرد گروه‌های جهادی با توجه به شرایط و مقتضیات زمان و مکان شد و تاکید کرد: بر این اساس باید علاوه بر ملحوظ کردن مسائل عمرانی به مسائل روز مورد نیاز جامعه از جمله مقابله فرهنگی، تجهیز علمی و اقتصاد دانش‌بنیان نیز توجه کرد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای علمی بسیار مناسب در شهرستان، خواستار اعزام گروه جهادی رشد به شهرستان و استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این گروه شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سربیشه همچنین از بخشداران خواست تا با بازدید و سرکشی از گروه‌های جهادی علاوه بر ایجاد نوعی حس دلگرمی و انگیزه در بین این عزیزان، از نزدیک چگونگی روند کار و مشکلات پیش‌رو را بررسی کنند.

فلاحی با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و چراغ هدایتی که توسط رهبر معظم به ما داده شده است، از همگان خواست تا نسبت به این مسأله در راستای حل مشکلات اقتصادی اهتمام ویژه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

نه + پنج =