۹ فروردین ۱۴۰۳

پایگاه مقالات و اخبار دندانپزشکی

آخرین خبرها

انتخاب دانشکده دندانپزشکی واحد اصفهان به عنوان دانشکده برگزیده کشور در حیطه آموزش و تجهیزات

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در دو معیار آموزش و تجهیزات میان کلیه دانشکده‌های دندانپزشکی کشور با ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، حائز رتبه برگزیده شد.

انتخاب دانشکده دندانپزشکی واحد اصفهان به عنوان دانشکده برگزیده کشور در حیطه آموزش و تجهیزات

انتخاب دانشکده دندانپزشکی واحد اصفهان به عنوان دانشکده برگزیده کشور در حیطه آموزش و تجهیزات

سعید آذربایجانی رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با بیان این مطلب افزود: با عنایت به ابلاغ باقر لاریجانی معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و براساس ارزیابی‌های صورت گرفته دانشکده دندانپزشکی این واحد دانشگاهی در دو حیطه آموزش و تجهیزات حائز رتبه سوم شد.

وی با بیان اینکه این موضوع برای دانشگاه آزاد اسلامی بسیار افتخار آمیز است، عنوان کرد: گروه تخصصی بیماری‌های دهان فک و صورت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) به دلیل کیفیت بالای امکانات و تجهیزات، حائز رتبه سوم کشور در حیطه امکانات و تجهیزات تخصصی و گروه تخصصی دندانپزشکی ترمیمی این دانشکده حائز رتبه سوم کشور در حیطه آموزشی شده است.

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان) به عنوان دومین دانشکده دندانپزشکی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۲ تاسیس و اولین گروه دانشجویان آن در مهرماه ۱۳۷۸ فارغ التحصیل شدند.

این دانشکده در رشته‌های جراحی، اندو، ترمیمی، اطفال، ارتودنسی، پریو، پروتز، تشخیص، بیماری‌های دهان، رادیولوژی، دندانپزشکی جامعه‌نگر و درمان جامع به تربیت دندانپزشک می‌پردازد و برای هر یک از رشته‌های مذکور بخش‌های مستقل و نیز بخش‌های لابراتواری و پره‌کلینیک و کتابخانه است.

همچنین دانشجویان این دانشکده در ۱۵ دوره متوالی توانسته‌اند مقام اول و یا مقام ممتاز امتحانات علوم پایه کشوری را کسب کنند و تعداد زیادی از فارغ‌التحصیلان این دانشکده در دوره‌های تخصصی دانشگاه‌های کشور پذیرفته شده‌اند که بعضا پس از اتمام دوره تخصصی به عنوان عضو هیأت علمی در دانشکده‌های کشور مشغول به کار هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

دو × 5 =