۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پایگاه مقالات و اخبار دندانپزشکی

آخرین خبرها

یون نقره ؛ نخستین درپوش ضدباکتری مسواک جهان

یون نقره ؛ نخستین درپوش ضدباکتری مسواک جهان

یون نقره ؛ نخستین درپوش ضدباکتری مسواک جهان

در میان خطراتی که مسواک‌ها با آن‌ها مواجهند، می‌توان به خشک نکردن آن‌ها بعد از هر بار استفاده ، انتقال آلودگی بین مسواک‌ها و نیز میکروب‌های‌ موجود در فضاها از جمله توالت اشاره کرد و در این بین، درپوش‌ها می‌توانند این خطرات را کم کنند و اکنون Brushield به عنوان بهترین درپوش مسواک ارائه شده است.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، این درپوش از آلومینیوم مورد استفاده در هواپیما ساخته شده و دارای سیستم قفل آهنربایی برای محکم نگه داشتن آن بر روی سر مسواک است.

این ویژگی‌ها برای به حداقل رساندن خطر مواجهه تهدیدات خارجی مانند جا مسواکی‌های کثیف با سر مسواک هستند. این خصوصیات همچنین از نرم شدن مسواک و مانده خمیردندان در مسواک جلوگیری می‌کند.

علاوه بر آن، گفته می‌شود Brushield نخستین درپوش ضدمیکروب واقعی جهان است که با فناوری یون نقره اصلاح شده است. انتشار کنترل‌شده یون‌های نقره در دوران عمر این مسواک ۹۹ درصد باکتری‌ها را از بین می‌برد.

همچنین کانال‌های جریان هوا نیز برای انتقال هوا و خشک کردن مسواک پس از استفاده تعبیه شده‌اند که بیشتر به از بین بردن میکروب‌هایی می‌پردازد که ممکن است برس مسواک با آن‌ها مواجه شود.

این درپوش با بیش از ۹۵ درصد مسواک‌ها از جمله مسواک‌های برقی سازگار بوده و پنج الی ۱۰ سال بسته به سالم ماندن پوشش آن، موثر باقی می‌ماند.

درپوش Brushield اکنون برای تامین بودجه در سایت کیک‌استارتر قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

هفده − چهارده =