۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایگاه مقالات و اخبار دندانپزشکی

آخرین خبرها

کلاهبرداری با کارت تخفیف دندانپزشکی

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:فروش کارت تخفیف دندانپزشکی از طریق تماس تلفنی اعتبار ندارد و کلاهبرداری است.

کلاهبرداری با کارت تخفیف دندانپزشکی

کلاهبرداری با کارت تخفیف دندانپزشکی

برخی از هموطنان همدانی اظهار دارند که در طول روز اشخاصی با منزل آنها تماس می‌گیرند و کارت تخفیف خدمات دندانپزشکی را برایشان معرفی می‌کنند.

تماس‌گیرندگان ادعا دارند که افراد در قبال پرداخت ۳۶ هزار تومان پول نقد می‌توانند کارتی را دریافت کنند که ۳۰ تا ۴۰ درصد هزینه دندانپزشکی را در مراکز بهداشتی و درمانی کاهش دهد.

لازم به ذکر است این افراد هنگام تماس هیچ آدرسی به مشتریان نمی‌دهند و ادعا دارند کارت‎ها از تهران صادر می‌شود و در صورت تمایل به خرید، پیک به درب منزل می‌آید و پس از دریافت مبلغ کارت، آن را به مشتریان تحویل می‌دهد.

به منظور صحت و سقم این جریان به سراغ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان رفتیم.

جلال‌الدین امیری امروز در گفت‌وگو اظهار کرد: به هیچ وجه در سیستم بهداشتی استان این موضوع صحت ندارد.

وی با بیان اینکه اغلب این افراد کلاهبردار هستند از مردم خواست تا به آنها اعتماد نکنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در طرح تحول نظام سلامت خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی و درمانی با تغییراتی همراه بود، خاطرنشان کرد: طبق این طرح، گروه هدف از تخفیفات و خدمات خاص دندانپزشکی برخوردار هستند.

این مسؤول با اشاره به مشکل ساخت و نوسازی مرکز بهداشت شهدای خیابان تختی، گفت: آنجا مشکل زمین دارد و چند نفر ادعای مالکیت می‌کنند.

امیری افزود: با وجود اینکه اعتبار هست و می‎توانیم آنجا را از نو بسازیم، اما در حال حاضر گرفتار حل مشکل هستیم که باید در فضای آرام مشکل بررسی و رفع شود.

وی با بیان اینکه از سال گذشته اعتبار خوبی برای ساخت  این مکان اختصاص یافته است، گفت: امیدواریم با حل مشکل بتوانیم آنجا را بسازیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: اگر به توافق ساخت برسیم مکانی اجاره خواهیم کرد تا مرکز به آنجا منتقل شود و مکان از نو ساخته شود.

وی با بیان اینکه فعلاً وضعیت مناسب نیست و پیگیر موضوع هستیم تا مشکلات رفع شود، افزود: در سه یا چهار ماه آینده این مکان تعیین تکلیف می‌شود و بحث ساخت و اجاره حل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

1 × 1 =