۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پایگاه مقالات و اخبار دندانپزشکی

آخرین خبرها

پایگاه‌های ثابت دندانپزشکی در ۶ مدرسه کرمانشاه ایجاد می‌شود

پایگاه‌های ثابت دندانپزشکی در کرمانشاه

پایگاه‌های ثابت دندانپزشکی در کرمانشاه

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برنامه ریزی در راستای ایجاد پایگاه‌های ثابت دندانپزشکی در سطح مدارس شهر کرمانشاه خبر داد.

سلمان محمدی در منطقه کرمانشاه، با اشاره به برنامه ریزی در راستای ایجاد پایگاه‌های ثابت دندانپزشکی در سطح مدارس شهر کرمانشاه گفت: اقدامات لازم برای ایجاد شش پایگاه ثابت در مدارس شهر کرمانشاه انجام شده است.

محمدی با بیان اینکه پایگاه‌های ثابت دندانپزشکی در هر ناحیه آموزش و پرورش شهر کرمانشاه در دو مدرسه دایر خواهند شد، گفت: این پایگاه‌ها در تمامی ایام سال اقدامات مربوط به دندانپزشکی و سلامت دهان و دندان دانش آموزان را به صورت رایگان انجام خواهند داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل اموزش و پرورش استان کرمانشاه بخش مهمی از سلامت انسان‌ها را در گروی سلامت دهان و دندان دانست و هدف از اجرایی شدن این طرح در مدارس را تلاش در راستای ارتقای سطح سلامت دهان و دندان دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه عنوان کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون طرح فیشر و فلورایدتراپی برای ۱۲۰ هزار نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی که در مدارس استان کرمانشاه تحصیل می‌کنند اجرایی شده، از ادامه اجرای این طرح از پس از تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این طرح تا پایان سال تمامی دانش اموزان مقطع ابتدایی را تحت پوشش خواهد داد.

به گفته معاون آموزش و پرورش کرمانشاه طرح فلورایدتراپی در سطح تمامی مدارس ابتدایی این استان در حال اجرا است.

محمدی افزود: در این طرح حفظ سلامت دندان‌های دائمی دانش آموزان و به ویژه دندان شماره شش آنان و اهمیت توجه به سلامت این دندان با توجه به دائمی بودن آن دنبال می‌شود.

محمدی افزود: اجرایی شدن طرح فلورایدتراپی با هدف اهمیت توجه به سلامت دهان و دندان دانش آموزان در برنامه قرار گرفته و امید است بتواند نقش مهمی در حفظ سلامت دندان‌های دانش آموزان داشته باشد.

به گفته وی ۱۷۰ هزار نفر از دانش آموزان استان کرمانشاه در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند و باید تا پایان سال تحصیلی تحت پوشش این طرح قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

دو × 1 =