۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایگاه مقالات و اخبار دندانپزشکی

آخرین خبرها

درمان رایگان مبتلایان به ناهنجاری لب و کام

رئیس هیأت مدیره موسسه خیریه مهر گیتی از انجام رایگان عمل جراحی ناهنجاری های مادرزادی فک و صورت ویژه دانش آموزان سیستان و بلوچستان خبر داد.

درمان رایگان مبتلایان به ناهنجاری لب و کام

درمان رایگان مبتلایان به ناهنجاری لب و کام

رضا اسماعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در این عمل جراحی رایگان ناهنجاری های مادرزادی شکاف لب و کام دانش اموزان استان سیستان و بلوچستان انجام می شود.
وی گفت: این طرح از سوی موسسه خیریه مهر گیتی ویژه دانش آموزانی این استان که دارای ناهنجاری های مادرزادی فک و لب هستند انجام می شود.
اسماعیلی تاکید کرد: خانواده هایی که فرزندان آنها دچار این نوع عارضه هستند، می توانند با مراجعه به تمامی مدارس استان سیستان و بلوچستان و یا با حضور در اردوگاه فاطمه الزهرا (س) در شهر زاهدان نسبت به ثبت نام و دریافت وقت معاینه اقدام کنند.
رئیس هیأت مدیره موسسه خیریه مهر گیتی خاطر نشان کرد: تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی به سرپرستی دکتر کلانتر هرمزی مسئولیت این عمل های جراحی را برعهده دارند.
اسماعیلی تاکید کرد: این تیم فوق تخصصی از روز ۱۸ تا ۲۳ بهمن ماه با حضور در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان عمل های جراحی را انجام خواهند داد.
وی همچنین یادآور شد: افراد خیری که قصد دارند در این کار خداپسندانه مشارکت داشته باشند،می توانند کمکهای نقدی خود رابه شماره حساب۲-۲۸۲۸۲۰۰۰-۸۱۰-۸۱۵نزد بانک سامان شعبه ایران زمین به نام مؤسسه خیریه مهر گیتی واریز نمایند.
موسسه خیریه مهر گیتی از سال ۹۰ بطور رسمی فعالیت خود را آغاز و تاکنون طرح های بسیاری از جمله طرح اهدا کتاب، حمایت مالی و تحصیلی از دانش آموزان و طرح اهداء رایانه را در مناطق محروم کشور اجرا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سیزده − هفت =