۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایگاه مقالات و اخبار دندانپزشکی

آخرین خبرها

درمانگاه تخصصی دندانپزشکی در برازجان راه‌اندازی می‌شود

درمانگاه تخصصی دندانپزشکی در برازجان راه‌اندازی می‌شود

درمانگاه تخصصی دندانپزشکی در برازجان راه‌اندازی می‌شود

بوشهر – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: به‌زودی درمانگاه تخصصی دندانپزشکی در برازجان راه‌اندازی خواهد شد.

سید سجاد اقبالی افزود: تجهیزات درمانگاه تخصصی دندانپزشکی وارد استان شده و به درمانگاه ۱۷ شهریور تحویل داده‌شده و به‌زودی درمانگاه تخصصی دندانپزشکی در برازجان راه‌اندازی و بهره‌برداری خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که آتش‌سوزی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان به بخشی از ظرفیت درمانی این شهرستان آسیب‌زده است اما در کوتاه‌مدت با تمهیداتی که اندیشیده شد و جابجایی‌هایی که صورت گرفت به‌طور موقت خللی در ارایه خدمت به مردم ایجاد نخواهد کرد اما در درازمدت ضرورت دارد بیمارستان جدید کلنگ زنی و راه‌اندازی شود.

اقبالی افزود: خوشبختانه موافقت اصولی و مطالعاتی برای ساخت بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی در محل بیمارستان فعلی ۱۷ شهریور مصوب شده و وظیفه همه مسئولان استان، فعالان مدنی، فعالان سیاسی و اجتماعی و مردم و در رأس آن‌ها استاندار و دانشگاه است که این موضوع را پیگیری کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: انتظار داریم جامعه مدنی شهرستان دشتستان شرایط دانشگاه علوم پزشکی و مردم را درک کرده و با پیشنهاد‌ها، انتقادات و حمایت‌های خود به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و بخش درمان آن مشاوره و خدمت ارایه بدهند و روند ساخت بیمارستان جدید را تسهیل بکنند.

اقبالی اظهار کرد: فعالان اجتماعی و دوستانی که احساس دین و وظیفه برای خدمت‌رسانی به مردم خطه قهرمان خیز شهرستان دشتستان می‌کنند تشکر می‌کنم و دست انها را به گرمی می‌فشارم.

منبع: خبرگزاری مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

یک × 3 =