۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایگاه مقالات و اخبار دندانپزشکی

آخرین خبرها

خدمات رایگان دندانپزشکی به دانش‌آموزان مناطق محروم شهرستان فریدون‌شهر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان فریدون‌شهر توسط کاروان سلامت این جمعیت طی دو مرحله خبر داد.

خدمات رایگان دندانپزشکی به دانش‌آموزان مناطق محروم شهرستان فریدون‌شهر

خدمات رایگان دندانپزشکی به دانش‌آموزان مناطق محروم شهرستان فریدون‌شهر

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، محسن مؤمنی با اشاره به اعزام نخستین کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در سال اظهار داشت: این کاروان باهدف ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به ۴۵۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت شهرستان فریدون‌شهر به این منطقه اعزام شده است.

وی گفت: کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر به استعداد ۴۰ نفر از دندان‌پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان و با همکاری گروه جامعه نگر دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه خدمات به دانش‌آموزان شهرستان فریدون‌شهر در این منطقه مستقر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با بیان اینکه در ۴ روز به بیش از ۴۵۰ نفر از دانش‌آموزان خدمات دندانپزشکی ارائه شد، افزود: تمامی خدمات، وسایل و تجهیزات مصرفی درمانی و بهداشتی به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی خدمات ارائه شده در مرحله نخست اعزام این کاروان ۵۰۰ میلیون ریال و در مرحله دوم ۶۰۰ میلیون ریال که جمعا مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

چهار × 1 =