۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پایگاه مقالات و اخبار دندانپزشکی

آخرین خبرها

جزئیات کاهش مدت زمان تعهدات متخصصان دندانپزشکی

جزئیات کاهش مدت زمان تعهدات متخصصان دندانپزشکی

جزئیات کاهش مدت زمان تعهدات متخصصان دندانپزشکی

معاون آموزشی وزارت بهداشت جزئیات کاهش مدت زمان تعهدات متخصصان دندانپزشکی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر باقر لاریجانی با اعلام این مطلب افزود: در راستای سیاست های وزارت بهداشت و پیشنهاد کمیسیون معین شورای آموزش دندانپزشكی و تخصصی مدت زمان تعهدات در «آیین نامه خدمات متعهدین خدمت دوره های تخصصی دندانپزشکی» کاهش یافت.

وی افزود: همچنین تمهیداتی برای حمایت بیشتر جهت افرادی كه طرح نیروی انسانی و نظام وظیفه را قبلا به عنوان دندانپزشک عمومی گذرانده اند اتخاذ شده است.

لاریجانی اضافه کرد: جدول حداقل زمان خدمات متعهدین خدمت در دوره این دولت، برای دانش‌آموختگان رشته‌های تخصصی دندانپزشكی که دوره طرح و یا سربازی را به عنوان دندانپزشك نگذرانده اند و پس از آزمون بورد سال ۱۳۹۴ توزیع شده اند ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار داشت: همچنین مدت زمان انجام تعهدات طرح نیروی انسانی و خدمت نظام وظیفه از زمان تعهدات دانش‌آموختگان متعهد خاص و عام رشته‌های تخصصی دندانپزشكی که دوره طرح و یا سربازی را به عنوان دندانپزشك گذرانده اند به تناسب کسر خواهد شد.

وی افزود: در صورت انجام وظایف محوله و رضایت دانشگاه محل خدمت از کیفیت خدمات متعهدین، اعمال ضریب برای کاهش مدت انتظار مطب برای مشمولین به حداقل ۱ سال و ۳ ماه تا حداکثر ۳ سال خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

19 + ده =