۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایگاه مقالات و اخبار دندانپزشکی

آخرین خبرها

جراحان فک و صورت ایران و جهان در تهران گردهم می آیند

کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران

کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران

چهاردهمین کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران، همزمان با ششمین همایش بین المللی خلیج فارس ۲۷ تا ۳۰ بهمن ۹۴ در محل هتل المپیک تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد تقی کیانی دبیر اجرایی چهاردهمین کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران، گفت: هدف از برپایی چهاردهمین کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت، ارتقای سطح علمی فوق تخصص های رشته جراحی فک و صورت، جراحان پلاستیک، متخصصان گوش و گلو، بینی و آشنایی آنان با جدیدترین مباحث روز دنیاست که حضور چهره های شاخص بین المللی در این کنگره به غنای علمی آن می افزاید.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف ششمین همایش بین المللی ایمپلنت خلیج فارس، دندانپزشکان هستند، تصریح کرد: رویکرد این کنگره “دیجیتال ایمپلنتولوژی” است.

به گفته کیانی، دیجیتال ایمپلنتولوژی رویکردی جدید در رشته ایمپلنتولوژی به شمار می رود که دقیق تر و راحت تر شدن و تسریع درمان بیماران نیازمند به ایمپلنت های دندانی را به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه با بهره گیری از این تکنیک می توان حتی برای بیماران بدون دندان، امکان داشتن دندان را ظرف کمتر از ۲۴ ساعت فراهم کرد، ادامه داد: با توجه به اینکه این روش هم اینک در کشور در حال راه اندازی است، قصد داریم در ششمین همایش بین المللی خلیج فارس، جامعه دندانپزشکی کشور را با این تکنولوژی آشنا سازیم.

دبیر اجرایی چهاردهمین کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران یادآور شد: در چهاردهمین کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران، سمپوزیوم های متعددی برگزار می شود که از مهم ترین آن ها می توان به سمپوزیوم تروما (صدمات) بر اثر تصادفات اشاره کرد که با توجه به حجم بالای بیماران تصادفی در کشور این سمپوزیوم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین سمپوزیوم پاتولوژی که مربوط به تومورها وسرطان های ناحیه سر و صورت است در کنار سمپوزیوم های مربوط به بیماران دچار شکاف لب، کام و ناهنجاری های جمجمه وفک و صورت  و اختلالات مادرزادی و رشدی تکاملی و همچنین جراحی های زیبایی مختص صورت برگزار می شود.

وی از حضور میهمانانی از امریکا و اروپا در این کنگره به عنوان سخنران نام برد و تصریح کرد: «بروس اپکر» و «وارن شوبرت» از چهره های شاخص بین المللی در رشته جراحی فک و صورت هستند که در این کنگره به سخنرانی خواهند پرداخت. همچنین از سوئیس، انگلستان، آلمان، ژاپن و چین و کره جنوبی نیز میهمانانی حضور دارند.

کیانی ادامه داد: همزمان با برپایی این دو کنگره، «چهارمین همایش محققان جوان» نیز ۲۷ تا ۳۰ بهمن ۹۴ برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در روز ۲۷ بهمن ماه، پیش کنگره چهاردهمین کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران و ششمین همایش بین المللی ایمپلنت خلیج فارس برپا می شود، یادآور شد: افتتاحیه این دو کنگره در روز چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه است.

دبیر اجرایی چهاردهمین کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران گفت: همزمان با برپایی این  کنگره، نمایشگاه تخصصی محصولات و تجهیزات رشته جراحی فک، صورت و ایمپلنت برپا می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

17 − 16 =