۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایگاه مقالات و اخبار دندانپزشکی

آخرین خبرها

مسواک هوشمند برقی که به گوشی متصل می شود

مسواک هوشمند اورال بی

مسواک هوشمند اورال بی

مسواک برقی هوشمند قابل شارژ سری ۷۰۰۰ شرکت اورال بی، مسواک‌ها را وارد دنیای گجت‌ها کرده است! مسواک ۷۰۰۰ اورال بی، مسواکی هوشمند است که به گوشی هوشمند شما با بلوتوث متصل می‌شود و می‌تواند عادات بهداشت دهان و دندان‌های شما را کنترل و اصلاح کند. این مسواک قابلیت‌های متنوعی دارد که می‌تواد برای بیشتر آدم‌ها مفید باشد. البته من ادوایزر یا مبلغ شرکت نیستم و خود مسواک را هم از نزدیک ندیده‌ام.واقعاً کاربردی بودن قابلیت‌های این سری مسواک‌ها بدون استفاده از آن معلوم نیست ولی با توجه به اطلاعاتی که در سایت شرکت در مورد این سری  وجود دارد، در مورد این مسواک و قابلیت‌های مورد ادعای شرکت توضیحاتی ارائه می‌شود. حقیقت این است که مسواک‌های برقی از نظر علمی برتری بر مسواک‌های معمولی ندارند. ولی با توجه به ورود تکنولوژی به تمام عرصه‌های زندگی ما، استفاده از این مسواک‌ها می‌تواند انگیزه‌های بیشتری برای رعایت بهداشت دهان ما ایجاد کند و برنامه ریزی صحیحی در زندگی شلوغ دنیای مدرن برای این منظور فراهم آورد.

  • حرکت مسواک در چند جهت می‌باشد (جلو و عقب/ بالا و پایین) که مزیت بزرگی محسوب می‌شود و به طور کامل نه تنها حرکات دست را می‌تواند تقلید کند، بلکه حتی متوالی‌تر و منظم‌تر عمل کند.
  • مسواک به تکنولوژی هوشمند ارزیابی فشار مؤثر است. در صورتی که با فشار بیش از حد مسواک بزنید، به شما اطلاع داده می‌شود! مسواک زدن نادرست و با فشار زیاد باعث تحلیل لثه می‌شود و مضر است.
  • مسواک می‌تواند هم به گوشی‌ها یا تبلت های اندرویدی و هم IOS متصل شود. اتصال از راه بلوتوث صورت می‌گیرد و بسیار سریع است! شما مجبورید موقع سوار شدن به هواپیما مسواک خود را هم خاموش کنید! اپلیکیشن مسواک که روی گوشی یا تبلت نصب می‌شود دارای قابلیت‌ای بسیار متنوعی است.
  • شش حالت برای مسواک زدن در نظر گرفته شده است. حالت مسواک زدن روزانه، سفید کردن، تمیز کردن عمیق، ماساژ لثه، تمیز کردن زبان و دندان‌های حساس.
  • مسواک به‌طور کامل ضدآب طراحی‌شده است و می‌توانید آن را با خود زیر دوش آب ببرید. اگر گوشی شما هم ضد آب باشد که مسواک را با گوشی می‌توانید به حمام ببرید! به‌علاوه یک پک مسافرتی هم به همراه مسواک عرضه‌شده است.
  • در جریان مسواک زدن با این ابزار، در جریان خبرهای هواشناسی و اخبار روز هم قرار می‌گیرید! اپلیکیشن اورال‌بی دارای قابلیت‌های بسیار متنوعی هست.
  • سنسور مسواک، فشار مسواک زدن شمارا محاسبه می‌کند روی اپلیکشن می‌توانید از عادات نادرست مسواک زدن خود باخبر شوید. درصورتی‌که فشار زیادی وارد کنید، به شما هشدار داده می‌شود. به‌علاوه تعداد دفعات و زمان مسواک زدن شما در طول شش ماه با نمودار به شما نشان داده می‌شود!
  • مسواک زدن را این ابزار به شما یادآوری می‌کند. در مورداستفاده از نخ دندان هم به شما یادآوری می‌شود. به‌این‌ترتیب زمان‌هایی که سرتان شلوغ است و رعایت بهداشت دهان یادتان می‌رود به شما یادآوری می‌شود.
  • تا دو هفته این ابزار می‌تواند شارژ نگه دارد. هرچند که مدت‌زمانی که برای شارژ شدن نیاز دارد طولانی است ولی زمانی که شارژ را نگه می‌دارد قابل‌توجه است. دسته بزرگ این مسواک امکان نگهداری آسان توسط افراد مسن و ناتوان را هم فراهم می‌کند.
  • شما اغلب مجبورید با مسواک خود نزد دندانپزشک بروید تا به شما روش صحیح مسواک زدن را آموزش دهد،این ابزار هوشمند میتواند همین کارایی را برای شما داشته باشد.

منبع: وب سایت دکتر علی مرسلی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

چهار + 5 =