۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایگاه مقالات و اخبار دندانپزشکی

آخرین خبرها

توليد داخلي ليرز با فناوري ايراني

مديرعامل يك شركت فناور داخلي با اشاره به كاربرد گسترده فناوري ليزر گفت: اين شركت موفق شده است با بهره‌مندي از توانمندي نيروي انساني داخلي و فناوري بومي، ليزرهايي را در كلاس‌هاي متنوع و براي كاربردهاي گوناگون توليد و تجاري سازي كند.

توليد داخلي ليرز با فناوري ايراني

توليد داخلي ليرز با فناوري ايراني

معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، امين گل‌محمدي تكليمي مدير عامل شركت فناور، با اشاره به نقش اساسي فناوري ليزر در زندگي بشري افزود: كاربرد ليزرها به حوزه خاصي محدود نمي‌شود و در حوزه‌هاي گوناگوني از جمله پزشكي، مهندسي، صنعت و دفاعي كاربرد دارد.
اين فعال فناور با اشاره به توليد محصولات پيشرفته پركاربرد در عرصه پزشكي، توسط اين شركت، كاربرد فراوان فناوري ليزر در اين حوزه را يادآور شد و خاطر نشان كرد: در پزشكي مدرن ليزر به عنوان يك ابزار اصلي در بسياري از درمان ها بكار گرفته مي شود. اثر ضد عفوني كننده، برش بدون خونريزي، تحريك سلولي به منزله رشد و ترميم بافت، دقت بالا، عكسبرداري، برهمكنش منحصر به فرد يك طول موج با يك نوع بافت و ده‌ها دليل ديگر باعث شده است ليزر در گستره پزشكي از جايگاهي غير قابل انكار برخوردار شود.
به گفته وي اين شركت طراحي، ساخت و توليد كاملا بومي دستگاه هاي ليزر پزشكي را با تكيه بر توانمندي هاي داخلي و كمترين وابستگي به واردات، اين ليزرها انجام مي دهد و در حال حاضر، محصولاتي در زمينه هاي اورولوژي، جراحي پوست، دندانپزشكي و تراپي ارائه كرده است.
گل محمدي با اشاره به رعايت استانداردهاي جهاني، كيفيت، خدمات پس از فروش و قيمت به عنوان مزاياي رقابتي توليدات اين شركت تصريح كرد: با رعايت و به كار بستن كليه استانداردهاي طراحي و ساخت محصولات، توانسته‌ايم دستگاه هاي با كيفيتي با ارائه خدمات پس از فروش مناسب ارائه كنيم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

6 + 3 =